Inte bara klänningar...


Har varit mycket klänningar ett tag nu, så det var dags för något helt annat!!!
Denna köksgardin sydde jag imorse. Var ju tvungen att putsa fönster och sätta upp den också...
Tyget kommer från IKEA, de sålde ut en del tyger i blått och rött för ett par veckor sedan.
Kostnaden för denna gardin blev ca 20Kr... 
Var lite fundersam om den skulle bli "julig"? Men tycker inte det. Lagom lantlig i min smak.
Den vita virkade duken har min kära mamma virkat till mig. Gillar den skarpt!

Kommentarer
Postat av: Mona

Hejsan

Åh så fint det blev. Får man fråga var du köpt ditt köksmöblemang eller var jag kan hitta det. Tycker det ser så trevligt ut. Hade blivit jätteglad ifall du ville svara.

Med vänliga hälsningar

Mona

2009-06-24 @ 13:29:26
Postat av: maria

Hej Mona!

Tack för de fina orden. Köksbordet kommer från ett snickeri i Insjön, Dalarna. Men är ommålat, precis som stolarna som är från IKEA. Bordet har vitt underrede. Stolarna är helvita. Liknande finns nog att hitta lite varstans, skulle jag tro.

2009-06-24 @ 21:55:17
Postat av: Mona

Tack snälla Maria för hjälpen. Förstår att jag glömde skriva adressen, men det gick ju bra såhär också. Jag hittade ju hit igen.

Ha en trevlig dag

Mona

2009-06-29 @ 11:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0